در صورت لزوم می توان خاک زیر آن را کمی حفر کرد. لطفا توجه داشته باشید: شما باید یک بخش را حفر کنید - لوله ها در زیر زمین گذاشته شده اند، بنابراین کارهای زیادی باید انجام شود. مرحله 3.جایی که لوله های اصلی گذاشته می شود، یک ترانشه صاف به عمق 30-40 سانتی متر حفر کنید، مشروط بر اینکه در آینده اینجا را حفر نکنید یا شخم نزنید. از فیلترهای کوچک اسکرین یا توری قبل از ورود آب از منبع اصلی به تایمر استفاده کنید تا خروجی دستگاه دچار گرفتگی نشود. مرحله 7.هر دو قسمت لوله را با سه راهی انشعاب وصل کنید. علاوه بر این حتماً دقت نمایید که الکتروموتور یا هر تجهیز دواری که قرار است با آن نصب شود، کاملاً متناسب انتخاب شود. دو مدل تکخروجی و دوخروجی هم گزینههایی هستند که میتوانید متناسب با نیاز تان انتخاب کنید. بیایید نصب یک سیستم آبیاری اتوماتیک را با استفاده از نمونه تجهیزات Hunter در نظر بگیریم. 

 
اعتماد شما، سرمایه ما است به همین دلیل در تلاش آن هستیم که بتوانیم با ارائه ی محصولات و سیستم هایی با کارایی عالی، رضایت کامل شما را به دست آوریم. بنابراین با در نظر گرفتن کاربری پمپ و این که در چه محیطی استفاده می شود و چه حجم آبی با چه فشاری مورد نیاز است، مهندسان و مشاوران اشپک می توانند شما را در انتخاب و خرید بهترین پمپ کارواش نیز کمک نمایند. اگر نمیخواهید هزینه بالایی را صرف تایمر آبیاری قطره ای کنید این تایمر بهترین انتخاب است. با ترکیب آبپاش های مشخص شده در نمودار با شعاع، بخش آبیاری، سرعت جریان در گروه های 50 لیتر در دقیقه، می توانید تعداد شیرهای مورد نیاز را تعیین کنید. اگر شما نیز برای نظافت محیط کار به یک کارواش صنعتی نیاز دارید برای مطلع شدن از قیمت واترجت کارواش صنعتی با ادامه مطلب همراه ما باشید. در گلخانه از مه پاش برای سم پاشی هم استفاده می شود چون می تواند با قابلیت پاششی خود همه ی گیاهان را در هر نقطه از گلخانه سم پاشی کند و مانند رطوبت روی همه ب اجزای گیاه پخش می شود و از آفت زدگی گیاه جلوگیری می کند. مرحله 13.با استفاده از زانوی مفصلی آبپاش ها را با زمین تراز کنید.
 
توجه داشته باشید که قسمت بالای آبپاش باید درست زیر خط پایین تراز روی زمین باشد. یک محاسبه هیدرولیکی برای تعیین قطر لوله مورد نیاز در محل، و همچنین تعداد شیرهای برقی و فشار آب کاری که میتواند توسط نازلهای اسپرینکلر از زمین بلند شود، ضروری است. هر سال که می گذرد تکنولوژی وجه ای تازه و نو را از خود، به بشر نشان می دهد و با ظهور متفاوتش، بار بیشتری را از دوش بشر بر می دارد و به جلوه ی راحت طلب آن کمک قابل توجهی می کند. سپس میتوانید تایمر خود را متناسب با آن تنظیم کنید تا درست درست شود. مرحله 12.همه سنگرها را دفن کنید. مرحله 14.آبپاش را دفن کنید. این به شما کمک می کند تا در صورت نیاز، کنترلر و مخزن را بهتر هدایت کنید و به درستی قرار دهید. برای تمام خطوط آبرسانی به همین ترتیب ادامه دهید. این کار را با یک سطح انجام دهید. در این حالت ، دستگاه های سرمایشی دیگر طول عمر طولانی تری دارند و همچنین فرایند هایی که در صنعت نیاز به سرد شدن دارند ، با استفاده از دستگاه مه پاش سرعت بیشتری در تولید خواهند داشت. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در یک محیط صنعتی و کارگاهی مشغول به کار شوید و از محیط کثیف و آلوده آن احساس رنج و ناراحتی کنید؟
 
می توانید مکان هایی که آبپاش ها قرار دارند را با گیره مشخص کنید. در زمان آبیاری نیازی به حضور شخص در محل نمی باشد و مدت زمان آبیاری را می توان متناسب با نیاز گیاه تنظیم کرد. دستگاه تایمر نیز در زمان تعیین شده و مدت زمان دقیق، روشن شده و عملیات آبیاری را انجام داده و سپس خاموش می شود. در سیستم مه پاش صنعتی آب باید به صورت استاندارد وارد سیستم شود و از فیلتر حتما باید عبور کند.با توجه به زیاد شدن جمعیت در جامعه ی امروزی نیاز انسان ها به غذا و محصولات گیاهی زیاد شده است . بعد از اینکه مقدار مورد نیاز هر عنصر سیستم آبیاری اتوماتیک را محاسبه کردید، همه چیز مورد نیاز خود را خریداری کردید، می توانید شروع به نصب خود سیستم کنید. مرحله 4.همچنین ترانشه هایی برای لوله هایی که خود آب پاش ها را تامین می کنند، درست کنید. لوله ای را وصل کنید که آب را به آبپاش هدایت کند. مرحله 5.شروع به گذاشتن لوله اصلی در ترانشه ها کنید. کارواش آب گرم صنعتی دارای قابلیت کاهش فشار آب خروجی به کمترین سطح و به حداکثر رساندن دمای آب می باشد.